HEJ!

Min Flickvän.. ÄR BÄST!!
En sån här liten krabat har man fått i present: Nikon ML-13 fjärrutlösare! :D
Den kommer jag ha mycket kul med under sommaren tror jag ^^
Nu är man alltså 18 år.. känns skumt. men ändå inte. Man känner sig inte särskilt "myndig" eller så men samtidigt så känner man att nu börjar mitt liv på allvar. I like it :)
Har förövrigt fått en extern hårddisk: LaCie desktop HDD 1 TB kommer bli otroligt användbar!
Ny mus har man investerat i också: Ace Edge 3200 Rekommenderar denna mus starkt (för er som är intresserade) väl värd sina pengar!
Detta var min lilla update :)
kram!

Kommentarer
Postat av: Arrebarre

Beställt datorn än? : D

2010-03-26 @ 22:11:22
Postat av: Luke

Nä inte än =( måste fixa ett kort så jag kan betala och så. men snart så =D

2010-03-27 @ 11:04:21
Postat av: Evelinuuuus

Men awww... :,D DU är bäst! hihi, så glad att du blev glad baby ^^

2010-03-27 @ 11:47:58
URL: http://ebjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback