Long time no see

Här kommer äntligen en ny update om projektarbetet!

Jag har haft en del strul med bloggen nu under våren på grund av att jag raderade en gammal mailadress som jag trodde att jag inte hade någon användning för längre.. men tydligen hade jag registrerat bloggen med den adressen och därför kunde jag inte komma in här och skriva på den. Men jag ringde blogg-supporten och allting har nu (äntligen) löst sig!

Vad som hänt under våren är att John och jag har arbetat så gott som det går med att spela in alla låtar, vilket vi i princip är klara med nu. Det enda som återstår är den grafiska biten, alltså albumdesignen och framsidan. Imorgon kommer John hit och då ska vi fixa klart hela designen och fortsätta mastringen av låtarna. Ska bli kul att få visa upp det färdiga arbetet snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback